01
Авг
10

Уволнен

Вече съм официално уволнен и от книжарницата, и от голямата международна компания, не ставам явно за работник 🙂 В потните часове на деня стоя вкъщи, мигам недоспано, и обмислям възможността все пак да си отворя кафенето, а не да си търся нова работа, която няма да ми се работи…

А… Някой да желае да спонсорира това благородно начинание? Поне частично? 😛

И още нещо: наистина ли го има това нещо Мактуб? Има ли някаква предопределеност, някаква сила, нещо?… М? Баба Ванга казва, че има. Вярвам й, по принцип…

Лили Иванова  – великата – „В името на вярата“ (Au nom de la foi)

ПС: Нека си припомним и това брилянтно писание: http://antone.blog.bg/biznes/2009/12/12/pliava.453322 .

И мотото на интересната „Събрачът на светове“ от Илия Троянов, принадлежащо на главния герой в книгата, сър Ричард Франсис Бъртън:

Върши каквото мъжеството ти диктува,
от никого освен от себе си похвала не очаквай;
най-достойно живее и умира онзи,
който създава и опазва своите собствени закони.

20 Responses to “Уволнен”


  1. 1 kralicata
    август 2, 2010 в 10:40 am

    защо така

  2. 3 kralicata
    август 2, 2010 в 7:54 pm

    Защо те уволниха

  3. август 3, 2010 в 10:47 am

    Защото съм изисквал твърде много обяснения за системата на работа, което пречело на работата (major reason), както и (minor reasons) не уча достатъчно бързо книгите и не кооперирам ефективно с колегите (напр. колега ме помоли да направя нещо, аз казвам „ок“ и хуквам да си довърша моята работа първо) 🙂

  4. 5 lecherous_queen
    август 3, 2010 в 6:06 pm

    а от другата пък защо

  5. август 4, 2010 в 1:22 am

    В другата договорът ми изтичаше на 1ви Август и трябваше да се разберем дали ще ми го продължат две-три седмици предварително (заради графика за Август най-малкото). Предполагам, че не са ми го продължили, защото не бях от най-усърдните в запомяннието на някои нововъведения и прочее неща и питах колежките честичко за това или онова, с което, логично, бавех процеса. А и малко се поскарах с шефа на отдела в общия мейл. А има и нещо друго, немаловажно, че те знаеха, че започнах втопра работа и сигурно усещаха, че това може да създава трудности с тяхния график и моето участие в него 🙂

  6. 7 northsouth
    август 4, 2010 в 11:14 am

    Такива девизи винаги са ме карали да се усмихвам.
    С крива усмивка.
    В смъртта няма нищо достойно. Питай патолога на която и да е болница. Питай някой санитар в моргата.

    Може би има достойни спомени, останали след теб, но преди да дойдат спомените, стои въпроса:

    „Аз като умра, мен това какво ме грее?“

  7. август 4, 2010 в 3:40 pm

    мен пък ме уволниха от книжарница щото сложих библиите в раздел „фантастика“

    фейк стори

  8. 9 northsouth
    август 4, 2010 в 7:14 pm

    Грешката ти е изобщо си започнал работа там. 🙂

  9. август 4, 2010 в 7:38 pm

    Не беше грешка бе, на мен ми беше мечта, голяма мечта, да работя в книжарница… сбъднах си я, не ме вдъхновяваше, и продължавам с нови хоризонти… 🙂

  10. август 4, 2010 в 7:39 pm

    Лонганлон, бил си явно и ти pain in the ass :D:D

  11. август 4, 2010 в 9:09 pm

    ми къде да ги сложа? другия вариант беше в раздел психо-патология…

  12. август 4, 2010 в 9:48 pm

    Виж, и аз все се шегувам, че Библията е за фентъзи, ама всъщност има много мъдри неща в нея, и Фром, и Юнг много добре ги сочат… Може да се постави по-скоро на „Философска проза“ 😀

  13. 14 Жоро
    август 4, 2010 в 9:56 pm

    Струва ми се, че имаш прекомерни изисквания към света – да се върти все около теб. Твое право е да не правиш компромиси, но така можеш да изпаднеш в материална мизерия, съжалявам за прозаиката.

  14. август 5, 2010 в 8:31 am

    е то сигурно и в „Моята борба“ има някои мъдри неща…

  15. 16 Northsouth
    август 5, 2010 в 9:45 am

    Волтер е казал, че до 100 години Библята ще изчезне и ще е само антикварна рядкост! 😀

  16. 17 Northsouth
    август 5, 2010 в 9:53 am

    Sickdreamer, бих ти спонсорирал кафето, но събирам за бар с пияно и негър в него, да ми пее блус!!! 😀
    Иначе кафене е яко!
    Успех!

  17. август 29, 2010 в 7:59 am

    Ами пак можеш да си вадиш парите сам, примерно като self-employed, ама с нещо друго … почакай за кафенето. Виж преводи, писане и такива неща.

  18. август 29, 2010 в 10:51 am

    Нещо не мога да си намеря, Лид, търсил съм преди време…


Вашият коментар

На висока планина стоях
и зовях Али, Божия лъв.
О, Али, Божи лъв, Царю човешки,
дари с радост скръбните ни сърца.


