22
Февр
10

България vol. 2

Как да не ти се сгрее и възрадва сърцето, че си българче :]]

7 Responses to “България vol. 2”


  1. февруари 23, 2010 в 11:34 am

    Хахха е доста ме развесели, хареса ми 🙂

  2. февруари 23, 2010 в 10:59 pm

    Съгласен съм с г-н (г-жа?) Климатик (сигурно името е някакво скандинавско) – весело е, но чак пък да ти [въз?]радва сърцето, още повече защото си „българче“ – не :/

  3. февруари 23, 2010 в 11:34 pm

    >__<

    Какво грубо и дълбоко възмутително отношение получава индивидът, с иначе толкова шармантното име "Климатик", от автора на блога – в пълно недоумение съм. И това ми било "българче"! Коя ли организация за защита правата на малцинствата не би ти се "възрадвала", Павле…


Вашият коментар

На висока планина стоях
и зовях Али, Божия лъв.
О, Али, Божи лъв, Царю човешки,
дари с радост скръбните ни сърца.


