22
Авг
09

„Be_true“ by patladjan

be_true

нещо, от което ме е страх, е

да не бъда като другите

ставането

превръщането на:

прозорец в огледало

книга във вестник

емоция в думи

разказ в преразкази

цяло в остатъци

житейски трансформации

накратко.

нещата, които не правя,

но те мен – незавършена

са повече от монети във фонтан

за желания.

прелети

пресаждане

заграждане

солене

чаши с маслини

сирене с клечки

отблясъци на тихото

са пружини в леглото ми

денем

нощем

и най-вече в онова

неопределено време

когато дишам и съм

тука – има, тука – нема

нечия

.

.

.

и знача

–––––––-

С позволение от авторката, поздрав към нея и линк към блога й – http://art7ess.wordpress.com/ 🙂

3 Responses to “„Be_true“ by patladjan”


  1. август 25, 2009 в 11:14 am

    не зная аз,
    но подозирам,
    че просто не разбирам
    поезията,
    която
    заринала е блогосферата напоследък…
    сигурно това е някакъв квази-напредък
    LOL

  2. август 25, 2009 в 10:03 pm

    Експресионизъм, най-лесната поезия ;D

  3. септември 10, 2009 в 11:17 pm

    От кога не бях чел нещо същевременно различно, същевременно не понпозно, не изкуствено, не клиширано… не, не и не… а е много да-та от моя страна… успех на авторката и поздрави! На теб също!


Вашият коментар

На висока планина стоях
и зовях Али, Божия лъв.
О, Али, Божи лъв, Царю човешки,
дари с радост скръбните ни сърца.


