25
Ян
09

You make me feel so beautiful !

Клипът с горе-долу добър превод на български можете да видите тук, а можете и да си прочете само текста направо на английски тук.

Както съм казвал много пъти, това е песента, заради когото се влюбих в Дарън. Чувал съм, че е написал текста, когато се запознал с настоящия си съпруг, Richard Cullen. Тогава бях наистина впечатлен… Такава емоция, такава красота, такъв позитивизъм, такава светлина!…. Сега вече не ме впечатлява толкова, но е нещо наистина специално за мен и винаги се любувам на красотата на клипа 🙂 Преди малко гледах един live на песента, на когото се изкефих наистина много, защото минути преди това моето Слънчице, съвсем несъзнателно и без особена причина, ме направи щастлив (като моментно настроение). И реших да споделя този толкова невероятен (за мен) шедьовър с вас, тук. И мога да добавя: Наистина, колко неща му трябват на човек, ако се чувства обичан и обича в замяна?

: ]

0 Responses to “You make me feel so beautiful !”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

На висока планина стоях
и зовях Али, Божия лъв.
О, Али, Божи лъв, Царю човешки,
дари с радост скръбните ни сърца.


